Love of My Life

Love of My Life
My Princesses and Princes

Tuesday, May 31, 2011

Project Cupcakes

Salam...last weekend satu hujung minggu yg sangat sibuk buat saya...ada 3 projek dan
sempat lagi attend my ex officemates wedding...Kalau fikir kan sibuk mmg malas nak gi wedding tu tapi bila fikir nak jumpa semula geng geng lama..niat tu di teruskan aje dan
mmg berbaloi dapat jumpa kawan2 lama ..rindu kat mereka semua dah dekat 15 tahun dapat berkumpul semula..alangkah seronoknya...masing2 byk betul cerita nak update, macam macam nak cerita...

Continue about my project, the 1st one is this cupcakes...a birthday gift to Baby Joshua.
Vanilla cupcake with blueberry filling + topped with buttercream.. jenuh jugak nak jaga
cupcake ni sebelum dihantar sbb si kecik saya sibuk nak kopek gambar Mickey Mouse tu...


And another cupcake utk makan sendiri je..
                                              
                                Carrot Cupcake with Cream Cheese Frosting
Deco jugak sbb itu kan hobby saya...ha ha...this is one of me and hubby punya fav. anything with cream cheese emmm yummy!! I just wanted to update photos dulu..bila senang nanti I will share the recipe wokay!! Will continue with the other two project in my next post...

No comments:

Post a Comment