Love of My Life

Love of My Life
My Princesses and Princes

Monday, September 5, 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI..

Asalamualaikum...I hope it's not too late to wish everyone Selamat Hari Raya..lama dah x update blog ...bukan nya malas ..but this time it's because my Laptop dah kena sapu!! Sedihnya x hilang lagi... 1st wk bulan Ramadhan ..some idiot pecah masuk my house and took away dgn happynya..our computer, handphone and my precious gold....

Part hilang barang2 tu mmg laa sedih..tapi paling sedih IS OUR PRIVACY di cerobohi!! My house , my room, my drawer , my private properties di usik ORANG LAIN!! Ishh betul betul sedih...

Lets talk pasal raya..this year..Syukur...tahun ni raya..lebih seronok dari tahun lepas..last year mak sakit..so  boleh consider kami macam x raya .Balik Kelana Jaya pun x de buat open house and not even pegi raya mana-mana pun!! Tahun ni kami x de thema warna...we dressed differently..yg girls pakai jubah and yg lelaki pakai kurta/ baju Melayu..

Jom layan gambar raya...banyak lagi nak upload...tapi tak de kesempatan...ni pun upload guna my niece punya netbook..isss kesian kita...
                                                  My Happy Family
                                                           Rie Rien
mak & mak itam
                                             beraya kat rumah Mak Itam
Breakfast lepas Sembahyang Raya
                                         Team Kak Ngah dari Jengka
my niece and hendsome cucu Azim
my cousins, nieces , nephews and cucu.ss

Will upload more photos...to be continue.....
Hari ni 1 Zulkaedah...habis raya dahhh..baru dapat update....

 me and Pak Udinde
Cik Kak Heidi

terompah raya Panglima Hitam

Acu, me & my 'beras' beraya kat rumah nenek

Ah Sow and family beraya kat Kelana Idaman.

No comments:

Post a Comment