Love of My Life

Love of My Life
My Princesses and Princes

Thursday, June 21, 2012

Fondant Cake- Hantaran

Cake : Chocolate Moist + Buttercream Filling
Deco : Fondant

Kek utk hantaran pertunangan Iskandar anak bujang Cik Leha
Wan Leha/ Wan Yah is the babysitter yg jaga Hannah & Zikry



Yang di bawah ni pun Chocolate Moist..
 Made this cake utk hantaran perkahwinan Along
my brother in law.
 this cake was delivered to Kedah, the wedding was held in Baling Kedah..
preparations lagi senang daripada penghantaran..sbb perjalanan nya
jauh ...
So..for 'safety' I hv to make sure that we will start our journey before the sun shine!!
Kek fondant ni lecehnya ..mesti dok kat tempat dingin sentiasa..tempat panas dia akan
berpeluh...

Macam biasa I always think of the design last minute! Google sana sini dapat lah idea ni..
x lah cipak 100% idea sifu lain.. cuma nak idea saja...jumpa pula tutorial ruffles flower ..
alhamdullillah siap lah kek utk Along...
Kepada Along & Kak Long
SELAMAT PENGANTIN BARU....

 yg baju purple kat belakang tu mestilah org yg buat kek purple tu kan? he he





No comments:

Post a Comment