Love of My Life

Love of My Life
My Princesses and Princes

Wednesday, June 20, 2012

A Very Belated Birthdays Update (Part 2)

 Part 2...                               Cik Hannah Madihah's birthday 11th March,2012

Senyum Simpul Exclusive from Cik Hannah

This cake is family favourite...

Ramai yang tak suka mint flavour..but I just love it..sampai
daun pudina pun saya suka!!
 kek yg di siapkan dalam masa 4 jam...
deco by B'day Girl sendiri..

Tak kira siapa punya b'day..yg tiup lilin mesti si Wamat!
if dia x dapat tiup kena lah nyalakan lilin tu semula..
the pics below .made the same cake again for makan makan
saja...pun ada deco + lilin utk Si Wamat tiup..

 Anak dara saya yang dah berumur 14 tahun! She is taller and bigger than me!
 and cik Kak Kecik ni pun...she eats a lot now..and getting
taller and taller.. 



No comments:

Post a Comment