Love of My Life

Love of My Life
My Princesses and Princes

Tuesday, April 5, 2011

Fuhh.. tak habis post lg gambar lama....

Eisshh maklumlah blog baru kan? kan? tapi saya x pandai lg nak buat gambar ni terbang terbang..he he nanti saya cari ` Tok Guru' ..

Sambung lagi.. baking project with Buttercream Deco pulak...
 This two cakes for my son's bday..now ni dah terlebih rajin buat kek ..kami jarang
dah beli kat Secret Recipe..lagi seronok makan hasil tangan sendiri kan ...
Coffee Cake...for Zikry

the buttercream sooooo sweet (naik pening kepala), follow recipe from a book I just
bought at MPH..next project I have to reduce the sugar!!

                           Butter cake for Zarief..

this two cakes are my 1st experiment dgn buttercream...macam selekeh je tapi I'm
having fun mendeco!!

                                                      Chocolate Moist untuk Heidi

No comments:

Post a Comment